Workshop Loslaten en in de avond Maya-ceremonie

17 april 2016 - Quetzaltenango, Guatemala

We hebben yoga beoefend buiten op een vulkaan en hebben gewerkt met het thema: loslaten. We hebben gewerkt aan energetische blokkades die veroorzaakt worden door onbewuste patronen, ooit ontstaan door negatieve ervaringen. Ervaringen die nog niet helemaal doorvoeld zijn, omdat die ervaringen toen te heftig of teveel waren. Ons lichaam is heel wijs en wacht op een moment wanneer wij wel in staat zijn blokkades op te ruimen. Dan komen er allerlei psychische of fysieke klachten in beeld. Deze zijn een positi3ef signaal in ons lichaam ook al voelt dat niet zo. Alleen op deze manier worden wij bewust dat wij uit balans zijn.                         Als groep hebben we samengewerkt om de desbetreffende blokkades voor ieder op te ruimen. Hierin heb ik als spiritueel coach begeleid. Door mijn gaven als helderziendheid, helderhorendheid, helder voelend heb ik de groep positief kunnen begeleiden en samen met hun de blokkades op te ruimen.

Om 17.00u hebben we een Maya-ceremonie gehad met een Maya-priester. Het ritueel duurde 1 uur en heeft voor iedereen positieve ervaringen gehad en desbetreffende blokkades opgeruimd.